
TV4 Growth
- Samhälle
- 2020
- Säsong 1
- 0+
Personer från tv-branschen bjuds in för att prata om aktuella ämnen som rör dagens medielandskap. Programledare är Malin Häger.
Om serien: Inspiration och transparens står i fokus när personer från näringslivet och mediebranschen bjuds in till samtal om aktuella ämnen som rör deras respektive verksamheter och mediebranschen i stort. Programledare är Malin Häger.
- Genrer
- Samhälle, Fakta
Epi#001:TV4 Growth
Avsnitt 1
30 minTillgänglig 3+ månaderMalin Häger pratar med sina kollegor Mathias Berg och Fredrik Arefalk om hur de ser på den kommande tiden. Hur ser strategin ut framöver för TV4:s reklamaffär och innehåll?
Malin Häger pratar med sina kollegor Mathias Berg och Fredrik Arefalk om hur de ser på den kommande tiden. Hur ser strategin ut framöver för TV4:s reklamaffär och innehåll?
Epi#002:TV4 Growth
Avsnitt 2
30 minTillgänglig 3+ månaderMalin Häger, Kim Poder från NENT Group, och Joakim Flodin från Schibsted, i samtal om den nuvarande mediemarknaden och den kommande tiden inom marknadsföring och media. Dessutom berättar Cecilia Perlind, Kantar Sifo, om COVID-19 Barometern.
Malin Häger, Kim Poder från NENT Group, och Joakim Flodin från Schibsted, i samtal om den nuvarande mediemarknaden och den kommande tiden inom marknadsföring och media. Dessutom berättar Cecilia Perlind, Kantar Sifo, om COVID-19 Barometern.
Epi#003:TV4 Growth
Avsnitt 3
30 minTillgänglig 3+ månaderMalin Häger pratar med Helena Westin, Sveriges Kommunikationsbyråer, Tobias Eltell, Sveriges Annonsörer, och kreatörer från Volt och Forsman & Bodenfors för att få en inblick i annonsörernas och kommunikationsbyråernas nya tillvaro.
Malin Häger pratar med Helena Westin, Sveriges Kommunikationsbyråer, Tobias Eltell, Sveriges Annonsörer, och kreatörer från Volt och Forsman & Bodenfors för att få en inblick i annonsörernas och kommunikationsbyråernas nya tillvaro.
Epi#004:TV4 Growth
Avsnitt 4
30 minTillgänglig 3+ månaderMalin Häger fortsätter dialogen med annonsörerna och välkomnar representanter från Indiska, Storytel, Lyko och Ica. Fredrik Hallberg, The Commercial Works, berättar även om marknadsföringsstrategier som annonsörer har tillämpat under lågkonjunkturer.
Malin Häger fortsätter dialogen med annonsörerna och välkomnar representanter från Indiska, Storytel, Lyko och Ica. Fredrik Hallberg, The Commercial Works, berättar även om marknadsföringsstrategier som annonsörer har tillämpat under lågkonjunkturer.
Epi#005:TV4 Growth
Avsnitt 5
30 minTillgänglig 3+ månaderMalin Häger pratar med ett flertal mediebyråer om hur de ser på marknaden framöver. Daniel Eriksson, ordförande på Sveriges Mediebyråer, delar även med sig av frågor som de står inför just nu. Programmet avslutas med en härlig innehållsnyhet.
Malin Häger pratar med ett flertal mediebyråer om hur de ser på marknaden framöver. Daniel Eriksson, ordförande på Sveriges Mediebyråer, delar även med sig av frågor som de står inför just nu. Programmet avslutas med en härlig innehållsnyhet.
Epi#006:TV4 Growth
Avsnitt 6
30 minTillgänglig 3+ månaderExklusiva intervjuer med Dave Morgan, Simulmedia, och Jo Kinsella, TVSquared, från USA. Dessutom pratar Malin Häger med Hanna Riberdahl, Sveriges Annonsörer, och Per Carleö, Volvo Cars, om ett nytt gemensamt branschinitiativ som fokuserar på effekt.
Exklusiva intervjuer med Dave Morgan, Simulmedia, och Jo Kinsella, TVSquared, från USA. Dessutom pratar Malin Häger med Hanna Riberdahl, Sveriges Annonsörer, och Per Carleö, Volvo Cars, om ett nytt gemensamt branschinitiativ som fokuserar på effekt.
Epi#007:TV4 Growth
Avsnitt 7
30 minTillgänglig 3+ månaderMalin Häger pratar med Matt Hill från Thinkbox, Stephen Woodford från brittiska Advertising Association och Simon Daglish från ITV som bland annat berättar om ett flertal inspirerande initiativ och om reklamens roll i samhället.
Malin Häger pratar med Matt Hill från Thinkbox, Stephen Woodford från brittiska Advertising Association och Simon Daglish från ITV som bland annat berättar om ett flertal inspirerande initiativ och om reklamens roll i samhället.
Epi#008:TV4 Growth
Avsnitt 8
30 minTillgänglig 3+ månaderMarknadsföringsexperterna Peter Field och Orlando Wood i samtal med Malin Häger. Hur ska man tänka kring mediemixen och hur ska kommunikationen utformas för att nå ut? Med ett flertal olika exempel lyfter de fram flera nyanser av marknadsföring.
Marknadsföringsexperterna Peter Field och Orlando Wood i samtal med Malin Häger. Hur ska man tänka kring mediemixen och hur ska kommunikationen utformas för att nå ut? Med ett flertal olika exempel lyfter de fram flera nyanser av marknadsföring.
Epi#009:TV4 Growth
Avsnitt 9
30 minTillgänglig 3+ månaderDavid Rindelöv från Annalect presenterar en ny metastudie om effekt. Malin Häger möter även sina nordiska branschkollegor för att dela erfarenheter - Johannes Leppänen från MTV, Frank Vilstrup från Egmont Publishing och Paal Fure från Dentsu Aegis.
David Rindelöv från Annalect presenterar en ny metastudie om effekt. Malin Häger möter även sina nordiska branschkollegor för att dela erfarenheter - Johannes Leppänen från MTV, Frank Vilstrup från Egmont Publishing och Paal Fure från Dentsu Aegis.
Epi#010:TV4 Growth
Avsnitt 10
30 minTillgänglig 3+ månaderMalin Häger gästas av Fredrik Bond, stjärnregissör, Christina Knight, prisbelönt creative director, och Helena Westin, ordförande för Komm. Tillsammans pratar de om reklam genom tiderna och vad det är som gör att viss reklam berör och lever kvar.
Malin Häger gästas av Fredrik Bond, stjärnregissör, Christina Knight, prisbelönt creative director, och Helena Westin, ordförande för Komm. Tillsammans pratar de om reklam genom tiderna och vad det är som gör att viss reklam berör och lever kvar.